Alimentele ideale pentru un par sanatos si frumos

alimente ideale pentru un par sanatos

Parul frumos joaca un rol foarte important in consolidarea frumusetii unei femei. Parul sanatos si lung nu se datoreaza calitatilor unui sampon sau unui alt produs de ingrijire. Uleiurile de par, dar si dieta alimentara echilibrata sunt esentiale si stau la baza sanatatii parului unei persoane. 

Iata care sunt cele mai bune alimente pentru un par sanatos si frumos:

  • Legumele de culoare verde inchis – Acestea sunt foarte utile pentru par, deoarece sunt bogate in vitaminele A si C. Include in dieta ta broccoli, spanac, salata verde, urzici si alte legume verzi, pentru a obtine un par mai puternic si mai stralucitor.
  • Somonul – Somonul contine acizi grasi omega 3, care ajuta la uscarea scalpului. Acesta contine, de asemenea, vitamina B12 si fier. Vegetarienii pot include in masa lor zilnica 1-2 linguri de semine de in, pentru a obtine aceleasi beneficii. 
  • Fasolea – Fasolea contine proteine, un nutrient extrem de important pentru cresterea parului. Fasolea este, totodata, bogata in fier, biotina si zinc. 
  • Nucile – Nucile, dar si migdalele, caju si fisticul contin o cantitate impresionanta de zinc, stimuland astfel cresterea parului. 
  • Carnea de pasare – Puii si curcanii contin proteine de inalta calitate si te pot ajuta sa obtii un par mai puternic. 
  • Ouale – Ouale contin proteine, biotina si vitamina B12, elemente nutritive ce promoveaza sanatatea parului. 
  • Cerealele – Cerealele integrale contin fier, vitamine din complexul B si zinc. Asadar, daca doresti un par care sa straluceasca prin sanatate si frumusete, include in dieta ta de zi cu zi grau, boabe de soia si alte cereale de masa. 
  • Morcovii – Morcovii sunt surse excelente de vitamina A. Aceste legume ajuta la insanatosirea scalpului, hranindu-l cu suficienti nutrienti ce vor ajuta parul sa creasca la infinit. 
  • Lactatele slabe in grasimi – Produsele lactate contin calciu si proteine. Calciul este bun pentru cresterea parului, oferindu-i putere si rezistenta. 

alimente pentru un par sanatos